בישול בריא

טלי האזה we change life

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • סאלדמאסטר - המכשיר שיעשה לכם חיים קלים במטבח

     

    באוגוסט לפני שנה נחשפתי לבישול בריא המתאפשר בשיטות בישול ובטכנולוגיה מתקדמת מהחדשניות בעולם. המזון שומר על הערכים התזונתיים בצורה מיטבית, המזון מתבשל בטמפרטורה נמוכה במשך זמן קצר, שומר על מרקמו ,טעמו הטבעי וצבעו הרענן .כלומר אנו מקבלים את מרבית המינרלים והוויטמינים שאנו זקוקים להם, דבר היוצר תחושת שובע אחרת ומשפר את רמת האנרגיה בגוף. פועל יוצא הינה בקרת משקל ואכילה נכונה. 
    בנוסף שיטת הבישול הזו מאפשרת לאכול מזון מזין עשיר ולא מזוהם במתכות ובפלסטיק, מאפשרת בישול ללא שימוש בשמן ובישול ירקות ללא מים. אכילת ירקות באופן הזה מאפשרת לנו לקבל את נוגדי החמצון החיוניים לבריאותנו, הם אלו הנלחמים ברדיקלים החופשים ועוזרים לגופנו במניעת התפתחות של מחלות כגון סרטן.

    .

    כמו כן הנני משווקת של מוצרי סאנריידר.
    המוצרים של סאנריידר מתבססים על פילוסופית ההתחדשות שאומרת בצורה הפשוטה ביותר: אם תנקו את הגוף מרעלים ותזינו אותו במזון פוטנטי - הגוף יאזן את עצמו. חשוב לי להדגיש שהמוצרים עשויים מצמחי מאכל בלבד והינם מזון מלא.
    המוצרים הם איכותיים בצורה יוצאת דופן, משפחתי ואני משתמשים בהם כבר 12 שנים, הם בהחלט עשו שינוי חיובי משמעותי באיכות חיינו, אנחנו אנשים בריאים ואנרגטיים יותר.

BizMakeBiz פותח ע"י